طبس-سیدابوالفضل حقانی-خبرنگار یزد فردا// طي مراسمي ضمن تقدير از تلاش‌هاي سيد علي‌اصغر رفاهي دادستان پيشين طبس، غلامحسين توكلي به عنوان دادستان جديد عمومي و انقلاب طبس معرفي شد.

رفاهي كه بيش از شش سال دادستاني طبس را بر عهده داشت، اكنون رئيس شعبه 108 دادگاه عمومي و جزايي يزد است.

توكلي نيز پيش از اين به عنوان بازپرس دادسراي عمومي و انقلاب طبس فعاليت مي‌كرد.


رئيس دادگستري شهرستان طبس در اين مراسم سيد علي‌اصغر رفاهي دادستان پيشين طبس را فردي متقي، ارزشي، مخلص و پرتلاش دانست و اظهار داشت: رفاهي در طول دوران خدمتش در طبس منشأ خدمات ارزنده‌اي در اين شهرستان شد كه اشراف كامل به اوضاع شهرستان از امتيازات ويژه وي بود.


محمدحسين رحيمي‌زاده ادامه داد: دادستان پيشين طبس ضمن اينكه بسيار اهل مشورت بود اما در عين حال بر استقلال دستگاه قضائي تأكيد داشت و همواره بحث پيشگيري از وقوع جرم را مدنظر داشت.


وي دادستان جديد را نيز داراي تحصيلات حوزوي و دانشگاهي، با سعه ‌صدر و قاطعيت معرفي كرد.


دادستان جديد عمومي و انقلاب طبس نيز طي سخناني تصريح كرد: همواره سعي مي‌كنم مسئوليتي را كه پذيرفته‌ام به گونه‌اي انجام دهم كه در شأن نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم ولايتمدار شهرستان طبس باشد.


غلامحسين توكلي متعهد شد تا در راه اعتلاي نظام مقدس و خدمت به مردم طبس كوتاهي نكند و نويد اين را داد كه با قانون‌شكنان و برهم ‌زنندگان آرامش و امنيت مردم به طور قاطع و قانوني برخورد كند.


به گزارش فارس، در مراسم توديع و معارفه دادستان عمومي و انقلاب طبس، طي احكام جداگانه‌اي از سوي رئيس قوه قضائيه، كوروش حميدي دادرس علي‌البدل دادگاه عمومي طبس به عنوان رئيس شعبه 101 دادگاه عمومي و جزايي طبس و عبدالجواد پارسافر داديار دادسراي عمومي و انقلاب طبس به عنوان دادرس دادگستري شهرستان طبس منصوب شدند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا